Teaching international relations in Poland: Łukasz Wyszyński’s interview with Krzysztof Szewior 13-24 Krzysztof Szewior, Łukasz Wyszyński pdf (Język Polski)
International Relations study programmes at the Nicolaus Copernicus University in Toruń in the opinions of students and co-operators 25-36 Patryk Tomaszewski pdf (Język Polski)
How to teach international relations? The practice of study trips organised by the Faculty of International Relations at the Polish Naval Academy between 2016 and 2019 51-75 Paweł Kusiak, Maciej Markowski, Dominika Wyszyńska, Łukasz Wyszyński pdf (Język Polski)
Rebuilding the United Nations force generation system. An attempt to maintain capabilities to implement mandates 113-129 Jacek Stochel pdf (Język Polski)
The Three Seas Initiative in the light of the theory of realism: The political aspects of the new form of cooperation between the twelve countries 131-155 Agnieszka Orzelska-Stączek pdf (Język Polski)
The political cycle in a transitional society: The case of Georgia 157-173 Larysa Leszczenko, George Tarkhan-Mouravi pdf
Differentiated integration and EU–Turkey relations: A chance for cooperation in foreign and security policies? 175-196 Adam Szymański pdf
High Representative Federica Mogherini: Her role and performance in the EU neighbourhood 197-218 Elżbieta Kaca pdf (Język Polski)
The concept of ideological counter-narrative in response to the message of Islamic fundamentalism: The analysis of selected examples of radicalisation and de-radicalisation in Europe, the Middle East and South Asia 219-239 Piotr Kłodkowski, Anna Siewierska-Chmaj pdf (Język Polski)
Doświadczenie i przyszłość studiowania stosunków międzynarodowych – ankieta redakcyjna 259-270 Elżbieta Krzewska pdf (Język Polski)
Rainer Eisfeld, Empowering citizens, engaging the public. Political science for the 21st century, Palgrave Macmillan, 2019, 199 pp. 271-274 Iwona Reichardt pdf
1980 styczeń–czerwiec, red. Piotr Długołęcki, Polski Instytut Spraw Międzynarodowych, Warszawa 2018 (Polskie Dokumenty Dyplomatyczne, 25), LXXIV + 1048 ss. 275-277 Marcin Furdyna pdf (Język Polski)